A Propos en anglais

Re

Il y a plusieurs actions qui ont le A propos en anglais

À propos

Teleperformance SE, together with its subsidiaries, provides outsourced customer and citizen experience management, and related services in France and internationally. The company operates in two segments, Core Services and Digital Integrated Business Services, and Specialized Services. It offers customer and citizen care; technical support; and customer acquisition services, as well as
back-office solutions and i

À propos

Manitou BF SA designs, develops, manufactures, and provides equipment and services for the construction, agriculture, and industry sectors worldwide. It operates in three segments: Material Handling and Access, Compact Equipment Products, and Services & Solutions. The company offers machines, such as construction, agricultural, rotating, and rough-terrain fixed telehandlers; articulated, compact, backhoe, and skid and track loaders; mobile elevated work pl

MAnitou teleperf rubis ald euronext fdj SII roche bobois

@Moe une idée ?:sweat_smile:

1 « J'aime »

Je viens de faire les descriptions en français de toutes les boites mentionnées :wink:

1 « J'aime »

Top merci beaucoup @Sébastien_Koubar mon anglais is So bad :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

1 « J'aime »

Je tombe sur énormément d’actions en anglais aussi, faut il faire la liste ?

Pratiquement toutes les actions de ce portefeuille par exemple :

https://invvest.co/u/Roro-D-Toji/portfolio/26759b03-eec3-41e7-8aaa-0cc05e08a780

@Moe @Sébastien_Koubar

Hello @Roro_D_Toji

Les descriptions arrivent en anglais par défaut de la plupart des fournisseurs. On les modifie ensuite pour avoir la version Fr au fur et à mesure (comme il y a des milliers de stock ça prends du temps). Certaines, surtout les « petite » boites, prennent + de temps.

On regardera le portefeuille pour en traiter quand même (;

1 « J'aime »